FAQ


 

Hvis du ønsker at få tilsendt en ekstra tandbørste, enten fordi du vil have nogle til dine gæster, eller har smidt din egen væk, skal du bare logge ind på din side, hvor du får mulighed for at bestille en ekstra. Den koster 29 kr. og vi sender så snart din betaling er gået igennem.

Vil du eksempelvis modtage din tandbørste oftere, kan du hurtigt ændre på dette. Du skal blot logge ind på ’min side’ via dit brugernavn og din kode. Her kan du under ’mit abonnement’ ændre i dine bestillinger.

Vi har selvfølgelig sørget for, at I kan kende forskel på jeres tandbørster.

På bagsiden af børstehovedet, vil der således være en, to, tre eller måske nul prikker. Sådan kan du let se, hvilken tandbørste, der er din.

Vi har ingen skjulte omkostninger eller gebyrer forbundet med vores service. Det eneste du betaler for hos os, er din tandbørste.

Hvis du skal på ferie, eller er bortrejst i en længere periode, kan du sætte dit abonnement i bero. Dette gøres via ’min side’. Herunder kan du også genoptage dit abonnement, når du er klar til det. Der er ingen omkostninger forbundet med dette.

Du får leveret din tandbørste 2-5 hverdage efter din bestilling. Herefter bestemmer du selv hvornår du ønsker at få din tandbørste leveret. Ved at logge ind på siden kan du tilpasse din leveringsplan og dermed vælge om du ønsker en levering hver måned, hver anden måned eller hver tredje måned.

Er i flere i hustanden, som ønsker at modtage en tandbørste, kan du ændre bestillingsantallet på ’min side’. Det opkræves ingen gebyr for dette. Det eneste prisen stiger med, er beløbet for antal ekstra bestilte tandbørster.

Ved at logge ind på siden kan du tilpasse alle dine oplysninger. Det er her også muligt at slette din abonnementsaftale eller sætte den bero. Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på kundeservice@webrush.dk.

Vi trækker beløbet fra din konto, når du laver din første bestilling. Herefter trækker vi beløbet i forbindelse med levering af din tandbørste. Du kan selv være med til at bestemme, hvornår beløbet skal trækkes. Vi anbefaler, at der sættes en leveringsdato omkring den 1. i hver måned.

Hvis du fortryder din ordre, bedes du sende en mail til kundeservice@webrush.dk. Hvis vi ikke allerede har sendt din ordre af sted, sletter vi den gerne fra systemet. Hvis den derimod allerede er sendt af sted, henviser vi til ”hvordan returnerer jeg et produkt?”.

Hvis du ønsker at returnere et produkt bedes du venligst kontakte os på kundeservice@webrush.dk. Vi yder altid 14 dages returret. Returneringen skal ske i original emballage. Webrush betaler ikke omkostningerne forbundet med returneringen.

Vi sender din tandbørste når din betaling er gået igennem. Herefter vil vi fremover afsende en tandbørste i slutningen af hver måned efter din valgte leveringsplan.

Ved bestilling af din første tandbørste opretter du et log-in. Her vil du altid kunne tilpasse din adresse, samt andre relevante oplysninger.

Hos webrush betaler du kun for din tandbørste. Leveringen klarer vi.

Vores tandbørste er af den hårdhed, som kan kategoriseres blød/medium. Denne beslutning er truffet på baggrund af kontakt med flere tandlæger. Denne hårdhedstype sikrer den mest optimale form for tandbørstning.

Bambussen er slebet og behandlet med naturvoks, som gør børsten antibakteriel.

Vores tandbørstehår er lavet af nylon, hvilket sikre den optimale børstning til dine tænder.

Den bambus, som anvendes til vores tandbørster, kommer fra regeringsgodkendte områder i Asien. Her udvælges den mest egnede bambus, således at tandbørsterne er af højeste kvalitet.

Bambus er 100% bionedbrydeligt, og skader således ikke vores miljø.